Har inte orkat skriva på ett tag

hejsan!! jag har inte orkat att skriva hehe men måste göra det hehe....asså min mamma har liksom gjort min design jag tycker att den är jätte fin..sen har jag blivit bjuden på saras kalas och jag är glad att jag blev bjuden hhehe..idag harjag varit  med jenny vi har bygt en koja och den var jätte fin...sen så har vi gått hem och tittat på tv...Imorgon ska jag vara med jenny och nicko för vi ska bada i deras pool och den är assa snygg liksom det är den största hhehe...
sen kanske vi ska ha vattekrig eller sånt i söndags var jag med sofie och vi var på allsång och kollade och det var sådär  sen har vi spelat fotboll med killarna på jennys gård och det blev  typ 6-0 eller 5-0 till oss asså tjejerna vi ägde dom jag stog i målet lite sen spelade jag ute hhhe men jag var vänster back  fast jag sprang lite hit och dit heheh...



gammal bild på mig/erran hultiiis

Kommentarer
Postat av: EMMA

allt bra? ;D

2009-08-10 @ 21:49:00
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: HAHAHAA

hahahaa! FULAST

2010-03-21 @ 17:03:39
Postat av: Nadino

Asså vad irri du skriver hela tiden ¨hehe¨ love you

2010-03-21 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0