IDAG IDAG IGEN<333

hejhej<33idag har jag varit med sofie nästan hela dan idag igen hehe men det var ju varit kul3<3
vi HJÄLPTE till att ta in saker i huset och sånt<33
och det är synd att inte soffan kan gå in på INTERNET för då skulle hon kunna skriva i sin blogg hehe<33
Men hon kanske kan komma till oss och skriva hehe<33
Och på lördag ska soffan och hennes Familj till västkusten heh <33(så jag kan inte va med henne kommer sakna dig)
sen var vi där ganska länge som vi var i måndags tror jag men inte till 11 eheh men vi GRILLADE med dom och vi käkade(kött med ris) och det var jätte gott jag käkade jätte mycket hehe<33 Sen var vi på studsmatan och vi hade DORIS på studsmatan och vi hade jätte kul<33Doris är soffans katt<33 Men hon hoppade lite ialafall<33
Vi gav henne studsen hehe men det var kul<33
sen kom sofies mormor och morfar och vi fikade med (bullar och saft) jag drak ett glas med saft och tog TVÅ bullar och sofie tog samma som mig fast hon tog TRE bullar hehe<33 men hon kanske var sugen på en<33
Sen så gick jag och pappa hem eller anneli soffans mamma körde oss hem istället<33
Sen har vi tittat på film eheh och det var jätte bra<33
Och nu sitter jag här på pappas data och skriver<33(ÄR JÄTTE TRÖT)ska lägga mig nu snart



pöss och kram/hultis Den ni älskar<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0